بهترین هتل های قشم
نوشته شده توسط : mali

هتل سورینت قشم

هتل سورینت قشم هتلی 5 ستاره می باشد که از شیک ترین هتل های قشم محسوب می شود و مجهز به کاملترین امکانات روز هتلداری است که عبارتند از :  رستوران ها بسیار مجلل ، استخر ، سونا و جکوزی ، اسپا، اتاق ورزش ، فروشگاه ، باشگاه بیلیارد و بهترین سوئیت ها برای مسافران تور قشم تابستان 95می باشد . از لحاظ موقعیت مکانی هتل سورینت قشم در مرکز جزیره می باشد و معماری آن به زیباترین شکل ممکن طراحی شده است . این هتل به زودی افتتاح می شود .

 

هتل آپارتمان وانیا قشم

هتل آپارتمان وانیا قشم هتل یک ستاره می باشد که از لحاظ موقعیت مکانی در بلوار امام قلی خان قشم بین مجموعه های تجاری سیتی سنتر و ستاره می باشد . از امکانات این هتل که برای میهمانان خود فراهم کرده است عبارتند از : اتاق های مجهز به وسایل لازم مثل یخچال ، تلویزیون ، اینترنت و از امکانات هتل کافی شاپ می باشد . مسافران تور قشم تابستان 95 کی توانند هتل آپارتمان وانیا قشمرا با قیمت مناسب رزرو کنند و سفری کم هزینه را در قشم تجربه کنند . فاصله این هتل تا فرودگاه 50 دقیقه با خودرو می باشد  و از اماکن دیدن نزدیک به هتل می توان جنگل دریایی حرا ، پارک زیتون نام برد. قابل توجه گردشگران تور قشم تابستان 95 که با کودک خود سفر می کنند هتل آپارتمان وانیا قشم برای اطفال زیر 5 سال هزینه ای دریافت نخواهد کرد .

 

هتل کاوان قشم

هتل کاوان قشم هتلی 3 ستاره در جزیره می باشد که از بهترین هتل آپارتمان های معروف قشم می باشد. از مکان های دیدنی که نزدیک به هتل می باشند می توان به غار خربس ، دره ستاره ها ، ساحل زیبای ناز جنگل و . . . اشاره کرد . این هتل در مسیر اصلی جزیره قشم قرار گرفته است . از امکانات هتل کاوان قشم که برای گردشگران تور قشم خرداد 95 مهیا گشته است ، کافی شاپ ، صندق امانات ، لابی ، نماز خانه و . . . می باشد .

 

هتل مجید قشم

هتل مجید قشم جز هتل های تک ستاره قشم می باشد که دارای قیمت خوبی می باشد . برخورد کارکنان هتل با میهمانان بسیار عالی می باشد و هتل به امکانات لازم مجهز است و اتاق های آن راحت و دارای بهداشتی عالی می باشد. از امکانات قابل ذکر هتل می توان به لابی ، خدمات خانه داری ، اینترنت وایرلس و . . . می باشد که برای مسافران تور قشم خرداد 95 فراهم گشته است . هتل مجید قشم برای افرادی که می خواهند هتلی با قیمت ارزان را رزرو کنند هتل بسیار مناسبی می باشد .





:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های قشم,هتل سورینت قشم,هتل آپارتمان وانیا قشم,هتل کاوان قشم,هتل مجید قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: